http://instagram.com/tinagfashion

PANAMA



1 commenti
 photo okIMG_0780_zpsd47fb76b.jpg
EN: Here I am with a new look with a masculine touch, where the highlight is this panama signed by Panizza, of which I literally fell in love. I am a lover of hats, especially those from the male cut and this won me over to the care of the details; I decided to combine it with a simple outfit, white shirt and jeans, and make it more feminine thanks to shoes with bow,to the bag and to the bracelet. I like the result very much, and it is easily exploitable everyday.

IT: Eccomi con un nuovo look dal tocco maschile, in cui il pezzo forte è questo panama firmato Panizza, di cui mi sono letteralmente innamorata. Io sono un'amante dei cappelli, soprattutto quelli dal taglio maschile e questo mi ha conquistata per la cura dei dettagli; ho deciso si abbinarlo ad un outfit semplice, camicia bianca e jeans, e di renderlo più femminile grazie alle scarpe con fiocco, alla borsa e al bracciale. Il risultato mi piace moltissimo, ed è facilmente sfruttabile tutti i giorni.
 photo okIMG_0816_zps2d42414d.jpg
 photo okIMG_0771_zpsba5fc49f.jpg
 photo okIMG_0825_zpsff6a7a05.jpg
 photo okIMG_0744_zps19d8d5c2.jpg
 photo okIMG_0789_zps275d7fa1.jpg
 photo okIMG_0757_zps21a40b1c.jpg
I'm wearing: shirt Nara Camicie, jeans Benetton, panama Polly T. x Panizza, heels Miu Miu, bag/bracelet Polly T., sunnies H&M

PH: Ilaria Giovanna Doniselli


1 commenti:

Posta un commento

I would love to read your comments! ♥
Follow my blog, I will follow you back!

newer post older post